Eşti aici

Clienții Premier Energy, obligați să achite facturile

„Premier Energy”, fosta „Union Fenosa” își somează clienții să își achite la timp facturile pentru consumul energiei electrice, chiar dacă este stare de urgență din cauza pandemiei de Covid – 19. Într-un comunicat de presă, reprezentanții companiei recunosc faptul că și „Premier Energy” este afectată de criza generată de pandemia de coronavirus și menționează că tendința de reducere a plăților către furnizor duce la creșterea datoriei și la o întârziere a achitării pentru energia achiziționată de la „Energocom”.

Plățile pot fi efectuate on-line, rămânând acasă, prin intermediul diverselor mijloace electronice, fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe site-ul furnizorului, precum și la terminale instalate în magazine sau diverse puncte de vânzare, cu respectarea strictă a măsurilor de protecție corespunzătoare.

Totuși, reprezentanții companiei subliniază că, în perioada stării de urgență, niciun consumator casnic nu va fi deconectat de la rețea pentru neplata facturilor. Situația nu e valabil însă și pentru consumatorii juridici. Astăzi, Consiliul de administrare al Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică a propus micșorarea prețului la energia electrică livrată de furnizorul central de energie electrică „Energocom” în cuantum de 1 leu și 35 bani/kWh. Până acum, consumatorii achitau în jur de 1 leu și 60 de bani/kWh.